Alkotások virágokból és minden másból

Sziasztok Kedves olvasóim!:) A blogot azért hoztam létre, hogy minél több kedves, szép, kreatív és érdekes alkotást készíthessünk együtt. Ha kíváncsi vagy, hogy milyen egyszerű szépet alkotni, olvass bele a blogba! Ha bármilyen kérdésed, kérésed van keress bátran: takacs.zita@gmail.com Sok sikert, jó munkát! :)Szabóné Takács Zita

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Állandó oldalak

Karácsonyfadísz - gömb és tészta

2013.12.04. 14:28 :: Zita Szabóné Takács

A karácsonyfákat kezdetben csak gyümölcsökkel és édességekkel díszítették, majd később megjelentek az üvegdíszek. A leggyakoribb napjainkban, amikor különböző gömböket tesznek a fára, ezeket is lehet egy kicsit mássá tenni. Néhány ötlet a gömb díszekre:

 

homemade-christmas-ornaments-paper-crafts-red-white.jpg

Ez utóbbit, már én is elkészítettem, és a kép alapján bár egyszerűnek tűnik, rögtön az elején több kérdés is felmerült bennem pl. hány centiméteresek legyenek a csíkok?

Néhány jó tanács a készítéshez: Mindkét színből 9*1 cm-es csíkokat vágtam és én a képtől eltérően 10db/színnel dolgoztam. 1 cm-es átmérőjű köröket használtam és a közepén lévő "henger" 3*4 cm-es volt. A fűzéshez érdemes dekordrótot használni, mert az könnyen kezelhető és mégis van tartása, de ez nincsen, akkor szerintem egy kicsit vastagabb cérna, esetleg vékony fonal is megteszi. Nekem ennyire tökéletesen nem sikerült felhajtogatnom, de szerintem így is szép lett :)

Egy kicsit más és könnyen elkészíthető, és olcsó díszek a tésztából készült díszek. Ezt akár gyerekekkel együtt is el lehet készíteni, az ő fantáziájuk meglepő dolgokat szokott produkálni. Tésztából készült díszek:

 

Szólj hozzá!

Címkék: csináld magad karácsony tészta gömb karácsonyfadísz

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr525675463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása